Vi bruker informasjonskapsler eller cookies for at du skal kunne navigere effektivt samt utføre noen spesifikke funksjoner på vår hjemmeside. Du finner en detaljert beskrivelse av cookies i hver kategori under.
Informasjonskapslene som ligger under “Nødvendige” er lagret i nettleseren din og er påkrevd for at nettsiden vår skal fungere med de viktigste funksjonene og samler ikke inn noe data....
Strengt nødvendige informasjonskapsler er påkrevd for at nettsiden vår skal utføre vanlige handlinger, f.eks. så kan det være nødvendig for å sikre en trygg innlogging, eller lagre informasjon om dine cookie-valg.
Funksjonelle informasjonskapsler er til for å utføre litt mer spesifikke handlinger, f.eks. kan dette hjelpe til med å dele innhold på nettsiden ut til sosiale medier eller samle inn tilbakemeldinger via kontaktskjemaer etc.
Analytiske informasjonskapsler hjelper oss med å forstå hvordan nettsiden blir brukt. Disse samler inn verdifull informasjon om sidebesøk, bounce-rate, trafikk-kilder og annen nyttig data som gjør at vi kan gjøre forbedringer til nettsiden.
Disse hjelper oss å forstå data om hvordan nettsiden vår oppleves, som sidehastighet og informasjon om server slik at brukere får en best mulig opplevelse.
Ved å godta disse så kan du motta tilpasset markedsføring i andre kanaler, da blir annonser tilpasset til sider du besøker og du ser annonser som er tilpasset ditt besøksmønster.
Every skin has a story.
Observ 320 helps you demonstrate your expertise and contribute to the clients’ experience, satisfaction and loyalty. Observ 320 allows you to better understand their needs, so you can engage them in a conversation about their skin. Reveal the subtle signs of causes for skin aging, use before and after pictures to demonstrate the effectiveness of your treatments and easily showcase your best work on social media. Observ 320 does it all, while increasing the total sales of treatments and products by up to 40% in the process!
See the bigger picture to gain insight into your clients’ skin condition and how this relates to their goals and priorities.
Show your client how their skin features and concerns contribute to their overall appearance.
Use the before and after images to track treatment results and define new goals with your client.
Confidently advise on a new skincare regimen and increase the sales of your homecare products!
All specifics revealed.